Gewijzigde dienstverlening

Datum gepubliceerd: dinsdag, 05 januari 2021 Ga terug naar het overzicht

Onze vestiging in Varsseveld is op werkdagen uitsluitend geopend voor het brengen en/of halen van stukken. Fysieke afspraken zijn momenteel niet wenselijk, maar onze dienstverlening gaat gewoon door. Graag kijken wij samen met u naar de mogelijkheden om onze afspraken telefonisch of digitaal voort te zetten. 

Dienstverlening gaat door: wij staan voor uw klaar
Onze accountants en adviseurs werken vanuit huis. Vanuit onze online werkomgeving hebben wij toegang tot alle faciliteiten. We hebben dus alles in huis om u optimaal te kunnen blijven ondersteunen. Bel of mail dus gerust met uw contactpersoon.

Telefonische afspraak of videogesprek
Wij bieden de mogelijkheid tot het maken van een telefonische afspraak of een online videogesprek via bijvoorbeeld Skype of Teams. Indien gewenst, helpen wij u bij de installatie en het gebruik hiervan. Wilt u hier gebruik van maken? Bel of mail ons.

Ondersteuning in coronacrisis
Naast de reguliere dienstverlening, kunnen wij u van dienst zijn bij o.a.:

  • Aanvragen van noodfonds voor werkgelegenheid (NOW 3.0);
  • Aanvragen Tegemoetkoming Vaste Laten (TVL);
  • Aanvragen uitstel van betaling bij de Belastingdienst (Let op: dit kan pas als er een aanslag is. Bij de loonbelasting en omzetbelasting is dat pas als er niet wordt betaald en er een naheffingsaanslag wordt ontvangen);
  • Opstellen liquiditeitsbegroting.

Wilt u documenten brengen?
Onze vestiging in Varsseveld is op werkdagen geopend. Hier kunt u zonder afspraak uw stukken brengen. De vestigingen in Duiven en Doetinchem zijn vooralsnog gesloten.

Online aanleveren
Via onze portal kunt u uw documenten eenvoudig digitaal uploaden. Stuur hiervoor een mail naar portal@wenv.nl of lees meer over het digitaal aanleveren van documenten.

Meer weten of hulp nodig?
Neem dan contact op met uw relatiebeheerder via tel. 0315 – 270 000 of per e-mail info@wenv.nl. Wij staan graag voor u klaar!